Get In Touch
541 Melville Ave, Palo Alto, CA 94301,
[email protected]
Ph: +1.831.705.5448
Work Inquiries
[email protected]
Ph: +1.831.306.6725

Brandime

Kur mendojmë për një “markë”, mendojmë për markat e njohura globale si Coca Cola, Adidas, Nike, etj.

Në ditët e sotme klientët bombardohen me informacion nga bizneset për produktet, shërbimet, mesazhet promocionale dhe reklamat e tyre pothuajse në çdo kanal komunikimi.
Në një treg kaq të rrëmujshëm, si mund të dallohemi nga të tjerët?!

Çfarë është një brand?
Nëse jeni duke kërkuar një emër për një produkt, shërbim apo një logo të re, ju duhet të jeni ndryshe nga konkurrentët tuaj.

Juve ju nevojitet më shumë sesa thjesht një emër, formë logo, etj.
Branding ka të bëjë me të kuptuarit e atributeve që audienca juaj e synuar vlerëson në një biznes dhe përzierjen e vlerave dhe personalitetit të biznesit tuaj me këto atribute. Ideja është të projektoni se çfarë ka të bëjë biznesi juaj në një mënyrë që do të lidhej me audiencën tuaj të synuar.

Shumë pronarë biznesesh bëjnë gabim duke menduar vetëm për markën e tyre pasi të lançohet biznesi ose produktet e tyre. Shpesh dhe logoja e kompanisë së tyre harrohet.
Shumica besojnë se nuk ka rëndësi.

Sipas ekspertëve të markës dhe marketingut, vlera e mallrave dhe shërbimeve të një kompanie matet me prezantimin e markës. Me fjalë të tjera, konsumatorët do të gjykojnë vlerën e biznesit tuaj nga mënyra se si e perceptojnë markën tuaj. Pra, le të themi se ju zotëroni një kompani shërbimesh financiare. Konsumatorët tuaj jo vetëm që do të gjykojnë biznesin tuaj për produktet bankare që ofroni, por do t’ju gjykojnë edhe për markën tuaj.

Konsumatorët janë shumë të paragjykuar kur bëhet fjalë për blerjet krahasuese. Sigurisht, ata duan shërbim cilësor dhe një produkt të shkëlqyer – ata gjithashtu duan që ai të jetë i mbështjellë në një paketë të bukur – vazhdimisht.

Çdo biznes është unik dhe dëshiron të njihet për vlerën unike që ofrojnë. Megjithatë, si e projektoni propozimin tuaj të vlerës? Si e krijoni diferencuesin e biznesit që do t’ju bëjë të dalloheni nga konkurrenca juaj? Këtu hyjnë shërbimet e markës profesionale.

Nëse qëllimi juaj është të fitoni më shumë klientë ose drejtues, këtu janë disa këshilla të rëndësishme për markën: