Ja pse çdo brand/biznes duhet të jetë prezent në social media

Në këtë epokë të re dixhitale, gjithnjë e më shumë konsumatorë po i drejtohen tregtisë elektronike dhe platformave të tjera dixhitale për mundësi zbulimi, edukimi dhe rrjetëzimi. Për të mbetur relevant dhe i përshtatshëm për këtë konsumator tipik, është e rëndësishme që bizneset të qëndrojnë të përditësuar me qasjet e tyre strategjike.

Pse social media është kaq e rëndësishme për biznesin tuaj?

Social mediat kanë u kanë mundësuar bizneseve të kenë një kanal komunikimi të drejtpërdrejtë me klientët e tyre dhe të përfitojnë në shumë mënyra, një nga më të rëndësishmet është ndërtimi i një komuniteti.

1. Rritja e imazhit të biznesit (Brand Awareness)

Shfaqja e markës suaj në shumë platforma të mediave sociale do të rrisë ekspozimin tuaj të përgjithshëm të markës pasi lejon një mënyrë ku përdoruesit mund t’ju gjejnë në internet. Mediat sociale janë një mjet i shkëlqyer për të arritur audiencën tuaj të synuar dhe për të ndërtuar një komunitet.

Përdoruesit po kërkojnë marka me të cilat mund të lidhen, dhe sigurisht, që potencialisht do të donin t’i blinin një ditë, pavarësisht nëse është një produkt apo shërbim. Mediat sociale janë një mënyrë e shkëlqyeshme për t’u parë dhe vënë re, dhe prej andej rritet dhe nxitë ndërgjegjësimin dhe rritjen e imazhit për markën/biznesin.

2. Ofron mundësi partneriteti

Ndikuesit (influencers) e mediave sociale janë një mënyrë fantastike që markat të tregojnë lidhjen dhe personalitetin e tyre. Duke inicuar dhe realizuar këto partneritete, markat mund të krijojnë dhe/ose të ruajnë një imazh të tyre që është në përputhje me figurat e përzgjedhura publike me të cilat ata zgjedhin të punojnë.

Kjo strategji gjithashtu lejon që marka të ekspozohet ndaj shumë audiencave të ndryshme qofshin ato komunitete të veçanta me mikro-ndikues ose komunitete më të mëdha me mega ndikues. Qëllimi është të bashkoheni me këta ndikues, të vini re nga komuniteti i tyre dhe të nxisni më shumë ndërgjegjësimin e markës për markën tuaj.

3. Mësoni mënyrat e blerjes që përdorin klientët

Platformat e mediave sociale janë të disponueshme për të gjithë përdoruesit për t’u bashkuar, gjë që lejon bizneset të jenë në gjendje të shohin se çfarë postojnë dhe ndërveprojnë blerësit e tyre. Duke qenë në gjendje të shikojnë dhe mbledhin këtë informacion, pronarët e bizneseve mund të ndryshojnë pozicionimin e tyre ose strategjinë e produktit për të qenë në gjendje të kujdesen për klientët e tyre të dëshiruar.

Prandaj, bizneset mund të përmirësojnë përmbajtjen në vijim. Ka shumë mënyra sesi  mund të merni informacion mbi marketingun e mediave sociale, veçanërisht kur ju keni akses në analitikë dhe mund të shihni numrat aktualë se si përdoruesit tuaj po reagojnë ndaj platformës tuaj.

4. Rikthim të investimit

Në platformat e mediave sociale si Facebook, Instagram,  etj., kostoja e reklamimit në krahasim me metodat tradicionale të reklamimit si reklamat dhe tabelat është shumë më e ulët. Gjithashtu, duke qenë se ka një mundësi më të madhe për të arritur më shumë shikues me reklamat e mediave sociale, është e sigurt të thuhet se po përfitoni sa më shumë nga paratë tuaja.

Me nivele më të larta ekspozimi dhe konvertimi, biznesi juaj pa dyshim do të prodhojë një ROI (Rikthim investimit) më të madh, nëse reklamat konfigurohen në mënyrë strategjike, duke përdorur një profesionist, siç është ekipi i marketingut të Marketing One, sigurisht që do të keni më tepër sukses!

Vazhdon…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× How can we help you?