Impakti i social medias në biznese të ndryshme në dekadën e fundit!

Popullariteti i mediave sociale ka çuar në krijimin e një rruge të re, atë të marketingut dixhital, i cili përdor platforma të ndryshme dixhitale për të promovuar një produkt ose shërbim. Marketingu i mediave sociale është një pjesë e ombrellës së marketingut dixhital që tregton produkte dhe shërbime në platformat e mediave sociale si Facebook, Instagram, etj.
Brandet më të njohur kombëtar dhe ndërkombëtar kanë përfshirë marketingun e mediave sociale në planin e tyre të marketingut. Njëkohësisht, shumë marka po aplikojnë marketingun dixhital në strategjitë e tyre promovuese dhe reklamuese, ndërkohë që shumica prej tyre e kanë bërë atë me kohë. Social media ka ndikimet e veta qoftë pozitive, qoftë negative por ne do të fokusohemi tek disa nga më të rëndësishmet.
Cili është ndikimi i mediave sociale tek bizneset?
Me më shumë se 4.5 miliardë njerëz që përdorin internetin në mbarë botën, bizneset kanë gjetur marketingun dixhital një mjet të mundshëm reklamimi që mund t’i ndihmojë ata të arrijnë audiencën e tyre të synuar në mënyrë efektive.
Ja se si media sociale po ndikon te bizneset.
1. Besnikëria ndaj markës
Çdo biznes përpiqet të arrijë një gjendje ku klientët zgjedhin markën e tyre në vend të konkurrentëve. Besnikëria ndaj markës është një gjendje ku klientët kanë besim të plotë në markë dhe ata blejnë produktin ose shërbimin pa asnjë bindje. Besnikëria ndaj markës ndodh kur një kompani krijon një marrëdhënie të frytshme dhe të ndershme me konsumatorët e saj.
Media sociale ofron një platformë që një kompani të ndërveprojë me klientët e saj dhe të krijojë një lidhje të shenjtë, duke e bërë marketingun e mediave sociale një pjesë të rëndësishme të marketingut dixhital. Ai eliminon ndërmjetësit (shitës me pakicë, shumicë) midis markës dhe klientit, duke e bërë komunikimin të saktë dhe të qartë.

2. Komunikim i lehtë dhe i afërt
Fillimisht, ndërveprimi markë-klient realizohej vetëm në një ngjarje vjetore të organizuar nga kompania për të lançuar produktet e reja. Por me ardhjen e mediave sociale, ndërveprimi i markës dhe klientit është bërë më i shpeshtë, i lehtë dhe i shpejtë. Sot, klientët mund të kontaktojnë markën e tyre përmes platformave të mediave sociale si Facebook, Twitter, Instagram, etj. Përveç ndarjes së ankesave, klientët mund të japin komente në kohë reale për një produkt ose shërbim.
3. Efektet e vlerësimeve negative
Asgjë nuk mund të kontrollohet në internet. Shpesh ndodh që kompanitë marrin vlerësime negative shpesh dhe të padrejta, por kjo nuk mund të fshihet nga kujtesa kolektive e klientëve, sepse vlera e kujtesës së përdoruesve të mediave sociale është më e madhe se vendet e tjera.
4. Rritja e fuqisë së klientit
Në marketingun e mediave sociale, klienti ka më shumë pushtet mbi markat. Klientët kanë një zë të rëndësishëm që shpesh ndikon tek markat. Mediat sociale u japin klientëve mundësinë për të ndarë publikisht pikëpamjet e tyre për një produkt pa frikën. Kjo bënë që kompanitë të jenë më të përgjegjëshme.
5. Tërheqja e një audiencë shumë herë më të madhe
Mediat sociale janë një platformë që përdoren në mbarë globin. Marketingu i mediave sociale ju mundëson të tërhiqni klientë nga pjesë të ndryshme të botës, duke e ndihmuar biznesin tuaj të zgjerohet globalisht me më pak kosto. Media sociale ju gjeneron çdo ditë klientë të rinjë të cilët nuk do kishit kurrë kohën, financat dhe logjistikën e duhur për t’i arritur.
6. Konkurrenca
Marketingu në mediave sociale është një industri konkurruese që i shtyn të gjithë të bëjnë më të mirën. Ai gjithashtu inkurajon markat të punojnë në mënyrë efektive dhe produktive për të tërhequr vëmendjen maksimale të klientit.
7. Mediat sociale përhapin fjalën shpejtë
Mediat sociale ndihmojnë në përhapjen e shpejtë dhe efektive të fjalës për një produkt, shërbim apo biznes. Sipas një hulumtim, 72% e njerëzve lexojnë komente në internet përpara se të blejnë një produkt ose shërbim.
8. Reduktimi i kostove të marketingut
Marketingu i mediave sociale zbaton konceptin e marketingut dhe reklamimit të synuar; prandaj, krijon ndërgjegjësim maksimal për markën tek audienca e synuar me më pak kosto. Gjithashtu redukton kostot operative dhe rrit marzhin e fitimit të bizneseve.
Pra siç shihet qartë impakti i social medias në dekadën e fundit ka ndikuar dhe ka transformuar totalisht shumicën e industrive dhe biznesve.