Të kontraktosh një agjenci marketingu apo të punësosh dikë?

Marketingu është një nga mjetet më të rëndësishme që duhet të përdorin bizneset për të rritur njohjen dhe përmirësimin e markësi, komunikimin me klientët egzistues, gjetjen e klientëve të rinj dhe mbi të gjitha rritjen e shitjeve dhe fitimeve.

Gjatë ciklit të biznesit vjen një pikë ku po mendoni të zbatoni një strategji marketingu për biznesin tuaj, por nuk jeni të sigurt nëse duhet të punësoni një punonjës marketingu brenda kompanisë, apo të kontraktoni një agjenci marketing?

Por lind pyetja, a mund të zbatoni një strategji marketingu të suksesshme bazuar në njohurit e një individi, i cili sapo i mirë dhe i aftë të jetë sërish nuk krahasohet me skuadrën e marketingut të një agjencie!

Stafi i kompanisë apo agjencia e marketingut? Cili është dallimi?

Një ekip i brendshëm janë punonjës të përkushtuar marketingu brenda kompanisë suaj, të cilët do të çojnë përpara strategjinë tuaj të marketingut. Ata do të menaxhohen nga ekipi juaj dhe do të përfitojnë nga përfitimet e kompanisë ashtu si çdo punonjës tjetër.

Nga ana tjetër, një agjenci marketingu merret nga jashtë dhe paguhet nga kompania juaj. Ata mund të ofrojnë eksperiencën dhe aftësitë e tyre në një sërë mjetesh të ndryshme marketingu për t’ju ofruar një strategji të qartë dhe të suksesshme.

Le ta fillojmë me supozimin se do të punësoni dikë në marketing!

Le të fillojmë me një punonjës marketingu. Procesi i punësimit dhe trajnimit mund të jetë mjaft i gjatë, veçanërisht nëse ata do të jenë punonjësi i vetëm në kompaninë tuaj që do të kujdeset për strategjinë tuaj të marketingut. Mund të jetë e vështirë të dish se çfarë eksperience të kërkosh nga një kandidat i mundshëm, megjithatë pasi ata të vendosen plotësisht në kompaninë tuaj, do të jetë e lehtë të ushqesh një marrëdhënie afatgjatë. Ata do të bëhen ekspert në industrinë tuaj dhe do të jenë të disponueshëm për të punuar në taktikat tuaja të marketingut 100% të kohës, pasi do të punojnë vetëm për ju.

Sidoqoftë, një agjenci marketingu mund të jetë alternativa më e mirë. Ka modele të ndryshme të agjencive të marketingut për të zgjedhur, kështu që ju mund të gjeni një që do t’i përshtatet nevojave të biznesit tuaj. Disa ofrojnë specializime në marketingun dixhital, printim ose reklama, PR ose disa janë shërbim të plotë (si ne), që do të thotë se ne ofrojmë gjithçka, nga marketingu dixhital, graphic design, ads, google ads, etj. Puna me një agjenci mund të jetë më kosto efektive sesa punësimi i një punonjësi me kohë të plotë, pasi ju do të paguani vetëm për shërbimet që përdorni dhe do të keni akses në të gjitha burimet, lidhjet dhe përvojën që një agjenci ka për të ofruar.

Si të vendosni se cila është e drejtë për ju?

Kur vendosni nëse doni ose jo të punësoni një punonjës të ri ose të punoni me një agjenci marketingu në strategjinë tuaj të marketingut, duhet të merrni parasysh qëllimet dhe objektivat e biznesit tuaj. Në cilat fusha mendoni se keni nevojë për më shumë mbështetje? A po kërkoni të inkorporoni më shumë taktika të marketingut dixhital dhe të përdorni reklamat me pagesë? A dëshironi të nxirrni emrin tuaj në industri përmes aktiviteteve të PR? Sa i madh është buxheti juaj  i marketingut?  A dëshironi një bashkëpunim afatshkurtër ose afatgjatë?

Ju mund të vendosni t’i bëni të dyja! Një opsion mund të jetë që ju të vendosni të punoni me një agjenci afatshkurtër për të vënë në funksion strategjinë tuaj të marketingut dhe më pas të kërkoni të punësoni një punonjës marketingu në të ardhmen kur buxheti të jetë i disponueshëm.

Si mundet një agjenci marketingu e jashtme të mbështesë dhe ndihmojë stafin tuaj të brendshëm?

Disa nga bizneset më të suksesshme në mbarë botën do të punojnë me agjensi marketingu dhe krijuese, si dhe do të punësojnë një ekip të tërë punonjësish marketingu, mendoni për këtë si një rrjet të madh marketingu, super të ngarkuar! Ndërsa agjencitë mund të mos jenë gjithmonë ekspertë në industrinë në të cilën ju punoni, por ato janë ekspertë në marketing, kështu që burimet dhe përvoja që ato mund t’u ofrojnë ekipeve të brendshme janë të paçmueshme. Ata mund të mbushin boshllëqet në njohuritë rreth platformave të reja sociale, të ofrojnë lidhje të rëndësishme, të profilit të lartë dhe të jenë në gjendje të rrisin masivisht shtrirjen e përpjekjeve të marketingut.

Cila është diferenca e vërtetë midis një punonjësi dhe një agjencie?

Nëse jeni në dilemë se cila do të ishte zgjidhja juaj më e mire midis një agjencie marketing apo të punësuarit një punonjës, më poshtë po ju njohim me disa fakte:

Punonjësi

  • Aftësi të kufizuara dhe orientuara në një fushë
  • Kontribut si individ
  • Njohuri të limituara
  • Ekeperiencë e kufizuar
  • Mungesë ekspertize dhe jo profesionist
  • Nevojitet t’i bëj të gjitha vetëm
  • Kosto të lartë
  • Nuk mundet të ndjek tendencat më të reja të tregut se nuk i mjafton koha
  • Ka ditë dhe orar pushimi
  • As 8 orë në dispozicion

Agjencia

  • Aftësi të larta dhe gjithëpërfshirëse
  • Kontrubut si skuadër
  • Njohuri të mëdha
  • Eksperiencë e gjerë
  • Ekspertizë dhe profesionalizëm
  • Secili punon në profesionin e vet
  • Kosto e ulët
  • Gjithmonë të përditësuar me trendet e reja
  • S’ka ditë pushimi
  • 24 orë në dispozicion të biznesit

 

Pra, a duhet të kontraktoni një agjenci për marketingun e biznesit tuaj? Përgjigja është po! Është zgjedhja më e zgjuar që mund të bëni!

Nëse jeni në kërkim të një agjencie e cila ju përfaqëson profesionalisht, kujdeset për brandin dhe imazhin tuaj, si dhe ju rrit shitjet, zgjidhja juaj mund të jemi ne!


One thought on “Të kontraktosh një agjenci marketingu apo të punësosh dikë?

  1. quis eveniet sit cumque laudantium voluptatem vel beatae sed et non autem laudantium. id quod quibusdam ut tenetur officia praesentium ea. et eius accusantium voluptatem perferendis aut exercitationem libero aut enim.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× How can we help you?